FANDOM

Notícia 17052008

Notícia 17 de maig del 2008

Aquest disssabte, dia 17 de maig, a les 7 de la tarda s’inaugura el Centre Social i Cultural Bassa-Rocas de Llofriu (Palafrugell), que està ubicat en la que fou casa pairal de la família Bassa-Rocas i que posteriorment fou utilitzada com a escola pública, fins al seu tancament. Un cop el va adquirir l'ajuntament l’edifici va passar a tenir un ús públic, acollint entre d’altres un espai per a l’Associació de Veïns i Amics de Llofriu i un dels “bibliobarris” amb que compta la Biblioteca pública de Palafrugell. L’edifici, que ha estat remodelat, esdevé ara un centre cívic i social que serà inaugurat a les 7 de la tarda. En el decurs de l’acte es farà l’agraïment a la família Bassa - Rocas de l’Argentina, per la cessió del valuós fons documental a l’Arxiu Municipal de Palafrugell. Mariana Grekoff, rebesnéta d’Irene Rocas Romaguera i besnéta de Maria Gràcia Bassa Rocas, en nom de la família, signarà al Llibre d’Honor de la Vila de Palafrugell. Tot seguit, es procedirà al lliurament del guardó Homenot de Llofriu 2008 i es retrà homenatge a la gent gran de Llofriu, als veïns de la població que han fet els 70 anys d’edat. A partir de les 5 de la tarda, tothom que ho dessitgi podrà visitar l’edifici en una jornada de portes obertes.

Enllaços externsEdit